sassypotter:

allabitofablur:

ellanarosetw:

theladymonsters:

superbmarksman:

i always end up thinking about the economic damage in superhero movies

make a movie.

the movie would be set entirely in the office of one over-worked insurance agent answering phone calls and in the window behind him we see various Super Heroes destroying things

Cast Amy Poehler

(via recently-fallen-angel)

burdenedwithgloriousassbutt:

larouau12:

obeygeeks:

startraveller776:

thormovies:


It looks like Tom is about to fucking cry.


If he was touched, it’s kinda understandable.
I mean, think about it. He is cast as a villain. Sure, it’s a fun role (especially since it’s such a multifaceted, complicated character). He might make a name for himself in the world if you’re lucky, but really, what other expectations did he have?
The film’s protagonist is attractive (in the very masculine, classic sense), strong—the person everyone will root for.
I can believe it if Tom never thought that his character—the bad guy—would become not only the most popular character in the Thor series, but possibly one of the most popular characters in the entire MCU. (Honestly, I think only RDJ’s Tony Stark might have him beat.)
And it just hit him, in this moment, how much people love the work he’s done. It’s overwhelming. I’m happy for him.



Yup

Also, let’s be real. He’s a sweetheart, and kind of cries a lot. LOL. (In an adorable way, of course)

burdenedwithgloriousassbutt:

larouau12:

obeygeeks:

startraveller776:

thormovies:

It looks like Tom is about to fucking cry.

If he was touched, it’s kinda understandable.

I mean, think about it. He is cast as a villain. Sure, it’s a fun role (especially since it’s such a multifaceted, complicated character). He might make a name for himself in the world if you’re lucky, but really, what other expectations did he have?

The film’s protagonist is attractive (in the very masculine, classic sense), strong—the person everyone will root for.

I can believe it if Tom never thought that his character—the bad guy—would become not only the most popular character in the Thor series, but possibly one of the most popular characters in the entire MCU. (Honestly, I think only RDJ’s Tony Stark might have him beat.)

And it just hit him, in this moment, how much people love the work he’s done. It’s overwhelming. I’m happy for him.

Yup

Also, let’s be real. He’s a sweetheart, and kind of cries a lot. LOL. (In an adorable way, of course)

(Source: cbeygeeks, via recently-fallen-angel)

chris-and-his-fanatic-enthusiasm:

So I started Buffy and Wow, I expected Buffy to be like a complete ball of cheese with like vampires ruining the school dance and Buffy’s teenager problems and cheesy on liner, at least in the first season but NO first season is like abusive witch mothers and end of the world shit and cannibalistic hyena demons and damn I already love this show.

(via xtradev)

emilianadarling:

deanobanion:


"Horsemanning, or fake beheading, was a popular way to pose in a photograph in the 1920’s. Sometimes spelled horsemaning, the horsemanning photo fad derives its name from the Headless Horseman, a character from “The Legend of Sleepy Hollow.”

(x)

HUMAN BEING ARE AND ALWAYS HAVE BEEN SUCH HUGE FUCKING DORKS OKAY.

emilianadarling:

deanobanion:

"Horsemanning, or fake beheading, was a popular way to pose in a photograph in the 1920’s. Sometimes spelled horsemaning, the horsemanning photo fad derives its name from the Headless Horseman, a character from “The Legend of Sleepy Hollow.”

(x)

HUMAN BEING ARE AND ALWAYS HAVE BEEN SUCH HUGE FUCKING DORKS OKAY.

(via we-found-our-group-of-weirdos)